INGOO IN-T500
FM RADYO
TELEVİZYON
DAHİLİ HOPARLÖR
2.8" EKRAN
SES KAYIT
MP3/MP4 PLAYER
TÜRKÇE MENÜ
MiCRO SD KART GİRİŞLİ


Bir arkadaşımda gördüğüm ve beğendiğim (; ben aldırdım ama çaktırmayın ;)televizyonlu mp4 çaları tanıtmak istiyorum. Tanıtmak için diğer sebebim ise ilgili firma yetkilisinin canayakın tavrıdır.

Zaten kendisini donanımhaber forumlarından da biliyorum. Ürünü satmakla kalmadığını defalarca gördüm.

Ürünleri Çin menşeili olsa da kaliteli olduğunu söyleyebilirim. Fiyat ve performans açısından bir çok Çin ürününden daha iyi. Zaten bu fiyata bu ürünleri bulmak zor. Aynı kalite daha yükse fiyata satılıyor piyasada..

Ürünü incelemek isteyenler hepsiburada.com'un bu sayfasından inceleyebilirler. Üreticinin sayfası ise burası.

Televizyonlu model için şunu söylemek isterim: TV çekim gücü bulunduğunuz yere göre değişir. Bilginize...

0 yorum

Tavsiye Siteler

  • Eğitim Forumları
  • Yemek Tarifleri
  • Bilgi Deposu
  • Etkinlik Marketi
  • Hastalıklar