Bir çok kişi flash içindeki get url komutunu uygularken benim karşılaştığım sorunlar karşılaşıyor tahminimce. Bu kullanılan flash programının farklı sürümlerinden kaynaklanıyor sanırım.


Çünkü bazı kişiler bu konuda sorun yaşamazken, yani actions kısmından seçim yaparak bu işi gerçekleştirirken bazıları bu işleme rağmen komutun uygulanamadığını görür. Ben ise araştırmalarım sonunda aşağıdaki kod ile bu sorunu çözdüm.

Aşağıdaki kodu banner veya diğer bir obje seçiliyken actions paneline kopyala yapıştır yapmanız yeterlidir. Site adresini veya dosya adresini kendi adresiniz ile değiştirmeniz gerektiğini söylememe zaten gerek yok değil mi ;)

on (release) {

getURL (http://fincanbey.blogspot.com, "_self"); }


Flashta GetURL sorununun çözümü bir kaç denemeden sonra ezberlenecek bir komut belki ama ben hala unutuyorum. O bakımdan bir kenara not almanız iyi olacaktır. En azından yer imlerine eklenilebilir.

0 yorum

Tavsiye Siteler

  • Eğitim Forumları
  • Yemek Tarifleri
  • Bilgi Deposu
  • Etkinlik Marketi
  • Hastalıklar