Steve Irwin, yani Timsah Avcısı (Crocodile Hunter)'nı vahşi yaşam belgeselleri izleyen bir çok kişi bilir. Ben de kendisi talihsiz bir kaza ile hayata veda etmeden önce sıkça izliyordum kendisini. Yanlış hatırlamıyorsam Discovery kanalında yayınlanıyordu daha çok hazırladığı belgeseller.

Ben de bir çok kişi gibi çok keyif alıyordum onun belgesellerinden. Çünkü çok çılgın bir insandı kendisi. Doğayı çok seven ve aşırı korkusuz bir belgeselciydi. Bu yüzden ölümüne çok üzülmüştüm. Ondaki vahşi yaşama dönük genel kültür bir harikaydı. Tecrübeleri ise tartışılmazdı.
Steve Irwin'in ölümüne neden olan olay ise çok acı verici doğrusu. Zamanında bir belgeselinde Avustralya'da "Evet! Dünyanın en zehirli yılanı şu beni kokluyor!" diyen, türlü türlü tehlike ile beraber yaşayan ve zarar görmeyen bu insan bir vatoz balığının zehirli iğnesi ile hayata veda etti. Bence dünyanın en ilginç olayları arasındadır bu olay. Ve öldürücü vatoz iğnesi her insanın ölümün neden olmamaktaymış sonradan okuduğum kadarıyla. Yani biraz şanssız olmak lazımmış öldürmesi için. Ne diyelim! Gözüne defalarca yılan zehri kaçan, timsahlarla oyun oynayan Steve Irwin bir kereliğinde hazırlıksız yakalanmış olmalı. İzleme imkanınız varsa belgesellerini izleyiniz..

0 yorum

Tavsiye Siteler

  • Eğitim Forumları
  • Yemek Tarifleri
  • Bilgi Deposu
  • Etkinlik Marketi
  • Hastalıklar