Dün şehir reklam panolarında (bilboardlarda) bu resmi görünce çok şaşırdım. Minibüs hızlı gittiği için tam okuyamamıştım. Güzel bir prostesto örneği olmuş bence. Hepsi aynı fikirde. Ve hepsi aynı icraatte.. Hepsi lafta ve hepsi boş...

Ben Türkiye'de (son yıllarda) adam gibi adam göremedim. Adam gibi adamı siyasette göremedim. Adam gibi adamı iktidarda göremedim. Adam gibi adamlar siyasete girince zaten kirlendiler. Adam gibi adamlar kendilerine hep hasret bıraktılar bizleri. Bizler de adam gibi adam olmayanlara oy verdik, mecbur kaldık. Adam gibi yönetilmedik uzun zamandır. Herkes rant peşinde, herkes tebasını doyurmak derdinde. Solcusu geldi yedi, sağcısı geldi yedi, milliyetçisi geldi yedi, dindarı geldi o da yedi.. Ne anladık? Ne anladınız?

KA-DER (Kadın Adayları Destekleme ve Eğitme Derneği) güzel bir noktaya parmak basmış.

0 yorum

Tavsiye Siteler

  • Eğitim Forumları
  • Yemek Tarifleri
  • Bilgi Deposu
  • Etkinlik Marketi
  • Hastalıklar