Uzun bir süre blog yazamadım. Bunun eksikliğini hissediyor insan. Alıştığınız bir olayın yokluğunu hissetmemek garip olurdu aslında. Balıkesir'in ilçesi Burhaniye'ye gittik. Burhaniye'nin şirin beldesi Ören'deydik yine geçen sene ki gibi.

Ören'in suyu yakınındaki diğer tatil beldelerinde olduğu gibi yine soğuktu. Özellikle Sarımsaklı'da su geçen yıl çok soğuktu doğrusu. Bir kere doğru düzgün Cunda Adası diyemedim. Cu, Cu, Cu dedim durdum suda titreyerek.. :)

Ören'in denizi temiz ama bizim otelin sahili pek iyi değildi. Yosunlar vardı kimi yerlerde. Özellikle boyu aşan yerlere doğru yosunlar sıklaşıyordu. Ben yosun gördüm mü zaten denizden hemen çıkanlardanım. Havuz kültürüm de yoktur. Yani havuzu hiç bir zaman denize tercih etmem.


Neyse tatil maceralarını anlatmaya başlamayayım şimdi. Özetle onca zamandan sonra blog yazmak güzelmiş diyebilirim ;)

0 yorum

Tavsiye Siteler

  • Eğitim Forumları
  • Yemek Tarifleri
  • Bilgi Deposu
  • Etkinlik Marketi
  • Hastalıklar