Evet! Siz de benim gibi "Return To Castle Wolfenstein" oyununun hayranıysanız beni anlayacksınızdır.

Bu oyuna karşı zaafım çok yüksek.. Bir çok oyun oynadım, bir çok oyun denedim ama hiçbirinde Wolfenstein kadar keyf almadım. Mutlaka daha iyi oyunlar var. Hem kalite hem de kurgu bakımından Wolfenstein'i cebinden çıkaracak oyunlar var ama bu oyun bir başka.





Belki de konusu bakımından böyle geldi bana. Bir yanda olağandışı deneyleri ve güçlü ordusuyla Nazi Ordusu diğer yanda yer altı yaratıkları vb. öğeler...

Medal Of Honor tarzı ilerlemeli ve bazen haftalar, bazen günler süren oyunlar oldukça eğlenceli. Gece yarıları uyutmayan türden oyunlar. Medal of Honor ve Wolfenstein en beğendiğim oyunlar ve konuları da benzer.. Madalyanın Onuru daha gerçekçi sadece.

Wolfenstein'ın eski dos işletim sisteminde oynanan versiyonunu hatırlıyorum. Oynardım onu da ama o zamanki şartlara göre oldukça basitti tabi ki. Dediğim gibi o zamanlarda popüler ve güzel bir oyundu. Ekran görüntüsü en altta.

Eğer bu tarz oyunlar ilginizi çekiyorsa, denemediyseniz tavsiye ederim. Oyunu kaydedip kaldığınız yerden devam etme şansınız var. Bazı insanlar küçük oyunları tercih ederken bazıları da 1 CD'lik, 3 CD'lik 1 DVD'lik oyunları tercih ediyor. Amaç zaman geçirmek sonuçta. Ancak büyük boyutlu oyunlar büyük tatlar verebilir. Grafik kalitesi, oyun özellikleri, karakter zenginliği, bölüm çokluğu gibi etkenler düşünülürse bu oyunlar başlıbaşına bir dünya.. Bu yüzden içine girdik mi bizi içindeymiş gibi etkiliyebiliyor.

0 yorum

Tavsiye Siteler

  • Eğitim Forumları
  • Yemek Tarifleri
  • Bilgi Deposu
  • Etkinlik Marketi
  • Hastalıklar