Bu sayfada verilen destekçi listesine bir göz attım ve Türk ismi aradım durdum. Açıkcası çok detaylı incelemedim ama bir Türk adına rastlamadım. Bu beni şaşırtmadı belki ama üzdü doğrusu. Aslında o listeye baktığımda sıradan bir şey gibi her harf aralığında bir kaç Türk görebilmeliydim. Ancak bir tane bile göremeyince üzüldüm. Üretmeyen hatta daha da kötüsü üretemeyen bir toplum olduk.

Herşeyi hazır alıyoruz. Ben kendi adıma birşeyler üretebilmeyi çok isterdim ancak herkesin imkanları doğrultusunda birşeyler yaptığı bir ortamdayız. Ama zehir gibi beyinleri ile bir çok insanımız var yaratıcı fikir sahibi. Neden bizler de artık teknolojik veya düşünsel alanda birşeyler yapmıyoruz. Neden önemli icatlarımız yok. Neden beyin göçü veriyoruz..? Yetsin artık. Sünepe olmak yerine önde olalım her konuda..

0 yorum

Tavsiye Siteler

  • Eğitim Forumları
  • Yemek Tarifleri
  • Bilgi Deposu
  • Etkinlik Marketi
  • Hastalıklar